Proč mít copywritera?

Kvalitní texty pro lepší návštěvnost

Každá firma, která má své webové stránky chce, aby přilákala více zákazníků na prodej svých služeb nebo zboží. Nepřiláká je však nudnými a nic neříkajícími popisky. Je důležité mít v textu zajímavé informace, sdělení, proč danou službu nebo zboží koupit a také výzvu k akci. Nejvíc zákazníky lákají články z běžného života firmy. Můžou to být články z akcí firmy, informace o nových technologiích nebo službách. Zážitky z pracoviště nebo třeba, když se firma věnuje prodeji oblečení, jsou velmi vhodné články o novinkách v módě. Co je trendy, co s čím zkombinovat atd.

Baví mě hrát si se slovy, vymýšlet zajímavé a poutavé články. 

proč mít copywritera

Co vám e-book přinese?

Povím vám něco o sobě. Proč zvolit copywritera a jak vám můžu pomoci vylepšit vaše pozice ve vyhledávačích. Co je to copywriting, a jak moc jsou důležité texty na vašich stránkách. Povíme si také o ceně a jak se podle ceny pozná kvalita a originalita článků.

Co vám e-book nepřinese

Pokud v e-booku hledáte nějaké konkrétní informace, postupy, rady a návody, tak je zde rozhodně nenaleznete. E-book je rozšířením mého webu. Poskytuje informace, které se na web nevešly a má pomoci potencionálním zákazníkům lépe se rozhodnout, zda využít, či nevyužít mých služeb.

e-book

Pro koho je e-book určený?

  • pro majitele firemních blogů, kteří nemají čas na své blogy, ale nechtějí je nechat ladem
  • pro majitele internetových obchodů, kteří hledají copywritera, který jim otextuje jejich produkty a služby
  • pro majitele internetových magazínů, kteří hledají nové redaktory, co umí napsat poutavé a originální články
  • pro všechny, kteří mají zájem o mé služby, ale nemohou se rozhodnout 🙂

 

Pro koho není e-book určený?

  • pro všechny, kteří o mé služby nemají zájem
  • pro ty, kteří o copywriting nemají zájem

e-book

Stále váháte?

Zvažujete, zda využít mých služeb? Stáhněte si zdarma e-book (naleznete jej v postranním panelu stránky), který vám prozradí výhody a nevýhody copywritera, který ví, co se za obsahem textů skrývá za tajemství. Nejsou to jen texty, ale hodiny tvrdé dřiny.

proč mít copywritera